Zneužití mých osobních údajů

15.03.2023 21:13

V letošním roce jsem od Ministerstva vnitra (MV) obdržel záznam o využití údajů z registru obyvatel týkající se mé osoby.

Z toho záznamu jsem zjistil, že MV ohledně mé osoby využilo údajů z registru obyvatel, a to v souvislosti s ověřením petice prezidentského kandidáta - viz záznam zde: MV - záznam z registru obyvatel-web.pdf (146,5 kB)

Vzhledem k tomu, že jsem žádnou petici prezidentského kandidáta nepodepisoval, požádal jsem MV o vyjasnění shora uvedené okolnosti zde: žádost o sdělení důvodu využití údajů z registru obyvatel - web.pdf (67,2 kB)

Dnes jsem z MV obdržel (na mou žádost shora) tuto odpověď: Odpověď z MV.pdf (177,7 kB)

Konstatuji, že třetí osoba protiprávně uvedla mé osobní údaje na petici prezidentského kanditáta Tomáše Březiny a na příslušné listině se falešně podepsala.